FOTO:

FOTO:
http://picasaweb.google.it/assomoldave/SOLIDARIETA

Ce este fericirea pentru o persoana
Depinde! Unul e fericit daca poseda un mercedes, altul daca are familie si copii, al treilea daca le ajunge sa-si procure o halba de bere s.a.m.d . Pentru mine fericirea este sa-mi ajut aproapele meu,  sigur in masura posibilitatilor.
O fac nu pentru a ispasi vre-un pacat, o fac pentru ca in asa mod ma realizez ca persoana, dat faptului ca am obtinut din partea Domnului un pic de noroc , dar si  libertatea, care ma ajuta sa ma realizez moral si sa adun in interiorul sufletului meu virtutiile umane ca: prieteniea, solidarietatea, onestatea, ertarea, compasiunea, dragostea fata de aproapele meu si binele comun pentru societatea in care traesc.
Cind am aflat de ce-a ce sa intimplat in Moldova, mi-am zis, ca e necesar sa facem ceva. Sa incepem o campanie de voluntariat pentru a ajuta in masura posibilitatilor , conationalii nostri de linga Prut.  Îmi dau bine seama că majoritatea din noi au destule probleme personale, dar e necesar să începem a dezvolta coeziunea civică şi solidaritatea umană a societăţii moldave.
Noi, cei care am savurat deja din Libertate, Democraţie şi Solidaritate, nu trebuie să uităm de unde venim şi să recunoaştem că  avem o viaţă mult mai fericită decât sinistraţii de pe malurile Prutului.
Orice gest de solidaritate este necesar sa-l propagăm, să fim un exemplu pentru alţii, să încurajăm şi susţinem compatrioţii noştri - pentru a face bine celui de lângă noi (fie el şi departe de casa ta). Binele Comunitar, care atât de mult este promovat în Occident de către Biserică, asociaţiile de voluntari şi din partea persoanelor cu spirit filantropic.
Ma bucur ca apelul asociatiei noastre a fost auzit si a indrumat atitea doritori ca sa ajute sinistratii, aici numele voluntarilor , foto si blogul dedicat acestei activitati Umanitare:

MULTUMIM VOLUNTARILOR:
Lidia Chirtoaca,
Ion Chirtoaca,
Nina Duca ,
Maria - Pia Illuminati,
Olesea din Bergamo,
Mihai de la Firente,
Gheorghe Dragnev,
Aliona Soltan,
Sanda Olaru,
Eleonora Ursu,
Zavatin Liuba,
Zavatin Dorina,
Lidia Lupan,
“ Caritas” din orasul Ladispoli,
Luigi Neri,
Dima Turcan,
Vera Fano,
Lino Tatangelo
Ruta N. 066 masina N. CMH 501 Italia-Moldova-Italia :Aurel , Vova si Andrei .

Un rol important pentru a trimite  aceste ajutoare il au autocarele care merg spre  Moldova. Fara sustinerea rutei de microbuze  - Moldova-Italia-Moldova, N. 066 ( masina N. CMH 501 , in frunte cu Aurel, Vova si Andrei) , sacrificiile noastre nu aveau un ezit positiv. Pina la ziua de azi, de cind sa intimplat aceasta tragedie noi am trimis de la 2 la 8 colete in fiecare simbata.
In Moldova aceste ajutoare au fost intilnite si raspindite printre sinistrati de catre colaboratorii Fondatia “Copilul” , care este condusa si sustinuta finanzia de catre 

Gian Luca di Marco
Associazione di Promozione Sociale
Italia-Moldavia (onlus)
www.italiamoldavia.org
tel/fax 0332/772920
cell. 345/0919825

Am primit informatie de la Fondatia “Copilul” dar si din presa Moldovei am citit ca sinistratii nu mai au nevoe de haine …
De-acea am decis ca noi nu ne oprim aici, toti sacii cu haine , care sau acumulat la depozit vor fi trimisi unor familii cu multi copiii.
Deja primele doua colete au ajuns, cum vedeti in foto..

Nessun commento:

Posta un commento